مشاوره و آموزش تحصیلی ریسمونک
0

۲۲هزار دانشجو برای ازدواج دانشجوی ثبت نام کردند

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی امروز در حاشیه نخستین گردهمایی رتبه‌های برتر کنکور سراسری گروه علوم انسانی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برنامه ازدواج دانشجویی ۲۴سال است که توسط نهاد مقام معظم رهبری برگزار می‌شود و تنها سال گذشت هبه دلیل ویورس کرونا برگزار نشد.

وی افزود: امسال نیز با توجه به واکسیناسیون دانشجویان این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود از این رو تاکنون ۲۲ هزار دانشجو مدارک خود را برای شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی و تشرف به مشهدمقدس تکمیل کرده‌اند.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: امسال تنها زوجین به شهر مشهد مشرف می‌شوند البته از ابتدای سال جاری در قالب ازدواج دانشجویی ۱۵هزار نفر به مشهد سفر کرده‌اند. البته دانشجویانی که سال گذشته ازدواج کردند اما به دلیل کرونا نوانستند در طرح حضور پیدا کنند امسال می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

رستمی گفت: جریان ازدواج دانشجوی همیشگی است و هیچ وقت تعطیل بردار نیست و اگر وزارت بهداشت در سال گذشته هم به ما این اجازه را می‌داد، قطعاً آن را برگزار می‌کردیم.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: برنامه هایی نیز در مورد ارائه خدمات مشاوره ای و آموزشی برای این دانشجویان طراحی شده است که تلاش می‌شود تسهیلاتی ۵۰۰ میلیون ریالی در اختیار این دانشجویان قرار گیرد.

 

+ در ریسمونک بخوانید:

بدرقه متفاوت دانشجویان از رئیس سابق دانشگاه کاشان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *