مشاوره و آموزش تحصیلی ریسمونک
0

احکام رئیس دانشگاه آزاد به دکتر اسماعیل باقری، دکتر حمیدرضا خدایی، دکتر پیمان داوری دولت‌آبادی، مهندس جلیل عمادی و دکتر بیژن حسنی لیچائی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای مبارکه، شاهین‌شهر، دهاقان، دولت‌آباد و فومن و شفت را منصوب کرد.

 

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی جداگانه، دکتر اسماعیل باقری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه، دکتر حمیدرضا خدایی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، دکتر پیمان داوری دولت‌آبادی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، جلیل عمادی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد و دکتر بیژن حسنی لیچائی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت منصوب کرد.

 

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

دکتر اسماعیل باقری؛ بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه» منصوب می شوید.

 

دکتر اسماعیل باقری با دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری مهندسی کامپیوتر، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان است که پیش از این معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان بوده است.

 

دکتر حمیدرضا خدایی؛ بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر» منصوب می شوید.

 

دکتر حمیدرضا خدایی با مدرک دکتری تغذیه دام عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر است که سوابقی از جمله معاون علمی واحد شاهین شهر، معاون آموزشی، دانشجویی و پژوهشی واحد گلپایگان و رئیس واحد گلپایگان را در کارنامه دارد.

 

دکتر پیمان داوری دولت‌آبادی؛ بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان» منصوب می شوید.

دکتر پیمان داوری دولت‌آبادی دارای مدرک دکتری مهندسی عمران است که عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان است و دارای سوابق اجرایی ازجمله معاون اداری مالی و عمرانی واحد دهاقان و ریاست واحدهای خمینی شهر و دهاقان است.

مهندس جلیل عمادی؛ بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد» منصوب می شوید.

مهندس جلیل عمادی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان است که پیش از این رئیس واحد اردستان بوده است.

دکتر بیژن حسنی لیچائی؛ بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت» منصوب می شوید.

دکتر بیژن حسنی لیچائی با دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری ریاضی، عضو هیأت علمی واحد فومن و شفت است که سوابقی از جمله معاون دانشگاه آزاد اسلامی مرکز لشت نشا، معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت را در کارنامه دارد.

محمد مؤذنی سرپرست دانشگاه شیراز شد(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)نوشته

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *