مشاوره و آموزش تحصیلی ریسمونک
0

دانشگاه آزاد واحد چابهار به تعهدات خود در قبال دانشجویان پردیس زرآباد عمل کند

فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار نسبت به تعهدات خودت در قبال دانشجویان این شهرستان عمل کند.

دانشگاه آزاد واحد چابهار به تعهدات خود در قبال دانشجویان پردیس زرآباد عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد،کوروش محمدی در جلسه بررسی وضعیت دانشجویان دانشگاه آزاد واحد چابهار، گفت: بیش از ۴۰ دانشجوی دانشگاه پردیس شهرستان زرآباد بدلیل عدم انجام تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار باید امتحانات خود را در شهرستان همجواری برگزار کند که این دانشجویان با توجه به تعهدات دانشگاه واحد چابهار فقط حاضر هستند مثل ترم های قبل امتحانات خود را در زرآباد برگزار کند.

وی ادامه داد: در ابتدای راه اندازی دانشگاه پردیس شهرستان زرآباد بیش از ۲۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل بودند که با سهل انگاری و بی توجهی دانشگاه آزاد واحد چابهار بیشتر دانشجویان انصراف یا جهت تحصیل به دانشگاه آزاد اسلامی جاسک انتقالی گرفتند.

فرماندار زرآباد ادامه داد: این سهل انگاری مسوولین دانشگاه آزاد واحد چابهار باعث شد تا دیگر دانشجویان شهرستان زرآباد جهت تحصیل به شهرستان جاسک استان هرمزگان مراجعه کند که این پوئن منفی برای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان است.

فرماندار زرآباد ابراز امیداری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان،نسبت به انجام تعهدات خود درقبال دانشجویان شهرستان زرآباد اقدام  و امتحانات را در خود شهرستان برگزار کنند.

 

+ کتاب آثار مثبت عمل

انتخاب مدیران جوان، کارآمد و جهادی برخواسته از دانشگاه؛ فرصتی برای نوسازی سرخس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *