مشاوره و آموزش تحصیلی ریسمونک
0

دانشگاه آزاد فردا تعطیل است/ امتحانات برگزار می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و سازمان مرکزی (به استثنای مرکز عمران، املاک و مستغلات، معاونت مالی و اداری و دبیرخانه) فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است اما امتحانات در واحدهای سراسر کشور طبق برنامه برگزار خواهد شد.

دانشگاه آزاد فردا تعطیل است/ امتحانات برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به دلیل برودت هوا و به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و تمامی بخش های سازمان مرکزی و واحدهای استان تهران (به استثنای مرکز عمران، املاک و مستغلات، معاونت مالی – اداری و دبیرخانه) فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است.

از آنجا که براساس تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی؛ پایان امتحانات ترم جاری هفتم بهمن ماه و انتخاب واحد ترم جدید هشتم بهمن ماه تعیین شده است و همچنین به دلیل اینکه امتحانات پایان ترم در برخی از واحدها به صورت کشوری برگزار می شود، به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در تقویم آموزشی، تمام امتحانات در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور طبق برنامه برگزار خواهد شد؛ ولذا کادر اجرایی و کارکنان بخش های مرتبط با برگزاری امتحانات در واحدهای دانشگاهی، حضور خواهند داشت.

بر این اساس؛ ساختمان هایی که امتحانات در آنها برگزار نمی شود به جز حوزه های اداری – مالی، عمرانی و امتحانات، فردا (یکشنبه ۲۵ دی ماه) فعال نخواهند بود.

 

 

اصطلاحات (واژه های پرکاربرد املاک)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *