مشاوره و آموزش تحصیلی ریسمونک
0

بازگشایی منطقه ای دانشگاه‌های علوم پزشکی

دکتر حمیدرضا اشراقی درباره آخرین وضعیت بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی از ابتدای کرونا تعطیل نبوده اند و خوابگاه‌ها نیز تحت شرایط و پروتکل‌های بهداشتی دایر بوده اند. ولی بخشی از دانشجویان غیربالینی آموزش غیرحضوری طی کرده اند.

وی افزود: برای بخشی از این دانشجویان که غیر بالینی بوده اند و به خوابگاه‌ها بازمی گردند پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده است.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت یادآور شد: به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی اختیار داده شده است که بر اساس شرایط منطقه‌ای و رنگ بندی کرونایی تصمیم گیری کنند و بازگشایی به صورت یکسان اجرا نمی‌شود.

وی درباره بررسی مشکلات دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی و رسیدگی به آنها خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی در مناطق مختلف داده شده است که در یک آئین نامه مدون موضوعات منطقه‌ای بررسی شود.

اشراقی اظهار داشت: به همین منظور یک کارگروه هم اندیشی مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها در وزارت بهداشت تشکیل داده ایم تا مشکلات و راه حل آن به صورت منطقه‌ای و بر اساس پیشنهادات دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای نظام مند و مدون برای آن مشکلات ارائه شود.

 

+در ریسمونک بخوانید:

چالش جدید بازگشایی دانشگاه‌ها/شرایط برای حضور ۱۰۰ درصدی دانشجویان مهیا نیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *