مشاوره و آموزش تحصیلی ریسمونک
0

قبل از اینکه در کلاس های کنکوری شرکت کنید به چند توصیه مهم دقت کنید

قبل از هر چیزی بد نیست که بدانید شرکت کردن در کلاس های کنکوری تقریبا برای اکثر داوطلبان ضروری می باشد؛ اما قبل از اینکه شما کلاس کنکور مورد نظرتان را انتخاب کنید باید واقع‌بین باشید و ببینید آیا واقعاً نیاز به کلاس کنکور برای شما وجود دارد یا خیر؟ اگر خودتان تلاشتان را در منزل داشته باشید و زمان بیشتری را به درس اختصاص بدهید و با منابع مناسب کار کنید آیا باز هم با این درس مشکلتان حل نمی شود؟

اگر در یادگیری درس مشکل جدی ندارید و به آسانی می توانید تست زنی را انجام بدهید و در زمان جلسه استرس و نگرانی ندارید بهتر است در کلاس های آموزشی شرکت نکنید و برای رفع مشکلات احتمالی تان از کتاب‌های آموزشی یا شیوه‌های دیگری در نظر خودتان موثرتر و بهتر بوده استفاده کنید. اگر هنوز درستان به اتمام نرسیده و مشغول تحصیل در مدرسه هستید سعی کنید به دنبال ثبت نام در چنین کلاس‌های نباشید چرا که علاوه بر خستگی جسمی شما بلکه تاثیرات مفید آنچنانی برایتان نخواهد داشت.

 اما اگر احتیاج به شرکت در کلاس های کنکور را دارید حتما آن را به روزهای غیر از مدرسه اختصاص بدهید البته موسسه های معتبر به صورت همه روزه پشتیبانی و مشاوره رایگان را برای داوطلبان خود در نظر می گیرند تا آنها بتوانند در خصوص مسائل مختلف درسی با مشاوران در تماس باشند.

۴ ساعت و ۱۲ دقیقه تا شروع پولدار شدن
“تجارت کن و به راحتی درآمدتو افزایش بده”
چطوری می‌شه در”تجارت” به درآمد بالا رسید؟
بهترین روش برای کسب درآمد دلاری؟!

حقیقت موضوع آن است که هیچ موسسه و کلاسی به داوطلب ضمانت ۱۰۰ درصدی قبولی در بهترین رشته را نخواهد داشت و قطعاً اگر این صحبت از موسسه و مجموعه ی مطرح شود تنها یک بحث تبلیغاتی می باشد. شرکت در کلاسهای آموزشی و کنکور علاوه بر اینکه می‌تواند سرعت رسیدن شما را موفقیت افزایش بدهد بلکه می تواند با اراده، سعی و تلاش شما درصد موفقیت تان را نیز در کنکور بالاتر ببرد.

شاید پیدا کردن بهترین کلاس کنکور برای شما در میان موسسه های مختلف امری سخت باشد اما آنچه که در این انتخاب برای شما ضروری است شناسایی و ارزیابی بهترین موسسه کنکوری می باشد و از همه مهمتر از تبلیغات های گسترده و بیهوده و آمار و ارقام های غیر منطقی که توسط برخی از آموزشگاه ارائه می‌شود دوری کنید و از هر منبعی که فکر می کنید مفید است برای کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنید. اگر قصد شرکت در کنکور و رسیدن به موفقیت را دارید پس با انتخاب کلاس مناسب، برنامه ریزی و مدیریت زمان قطعا به هدف تان خواهید رسید.

کنکور جز مسائل حساس محسوب می‌شود و به همین جهت تحقیق در خصوص موسسه قبل از ثبت نام را باید جدی بگیرید چرا که انتخاب اشتباه در این باره می تواند یک سال عمر شما را به هدر بدهد و در کنار تمامی این مسائل آنچه که از همه مهم تر بوده تلاش شماست و هرچقدر آموزشگاه عالی و کامل باشد اما اگر خودتان تلاش و پشتکار نداشته باشید به نتیجه مناسب نمی رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *