مشاوره و آموزش تحصیلی ریسمونک
0

انتصابات در وزارت علوم ادامه دارد/ رئیس صندوق رفاه دانشجویان منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی احکامی جداگانه، «مسعود گنجی» را به عنوان «رئیس صندوق رفاه دانشجویان» و «حجت الاسلام و المسلمین مجید تلخابی» را به عنوان «مشاور وزیر در امور حوزه‌های علمیه و علوم انسانی» منصوب کرد.

انتصابات در وزارت علوم ادامه دارد/ رئیس صندوق رفاه دانشجویان منصوب شد

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی احکامی جداگانه، «مسعود گنجی» را به عنوان «رئیس صندوق رفاه دانشجویان» و «حجت‌الاسلام والمسلمین مجید تلخابی» را به عنوان «مشاور وزیر در امور حوزه‌های علمیه و علوم انسانی» منصوب کرد.

در حکم انتصاب مسعود گنجی آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی و بر اساس پیشنهاد معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و به استناد تبصره ۲ ماده ۴ قانون صندوق رفاه دانشجویان و بر مبنای مصوبه هیأت امنای آن، به موجب این حکم به سمت «رئیس صندوق رفاه دانشجویان» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با روحیه جهادی و پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت مردمی در جذب و توزیع بهینۀ منابع در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی نظام، به ویژه «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و راهبردهای طرح شده در «سند دانشگاه اسلامی» با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و همکاری و هم‌افزایی کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دستگاه‌های پشتیبان برای ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی و ارتقای رفاه آنان با رویکرد «عدالت محوری» و توجه ویژه به اقشار ضعیف، موفق و پیروز باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، از درگاه پروردگار متعال خواستارم».

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «ناصر مطیعی» در مدت تصدی این مسؤولیت قدردانی کرد.

مسعود گنجی متولد ۱۳۴۲ در اردبیل دارای دکترای تخصصی آمار و ریاضی، استاد گروه آمار و کاربردها دانشگاه محقق اردبیلی، پیش از این معاون دانشجویی و فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و ریاست دانشگاه محقق اردبیلی و همچنین ریاست دانشگاه پیام نور استان اردبیل را بر عهده داشته است.

همچنین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی «حجت‌الاسلام و المسلمین مجید تلخابی» را به عنوان «مشاور وزیر در امور حوزه‌های علمیه و علوم انسانی» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در امور حوزه‌های علمیه و علوم انسانی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با تکیه بر تجربیات و دستاوردهای چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی، تحولی متناسب با ارزش‌ها و باورهای دینی، در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها با هدف زمینه‌سازی برای تحقق «تمدن نوین اسلامی» صورت پذیرد. امید است با استفاده از ظرفیت بزرگ نخبگان کشور در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای زیر با همکاری و هم‌افزایی حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، موفق و سربلند باشید.

۱- اجرای «سند دانشگاه اسلامی»
۲- ایجاد زمینه برای تقویت «وحدت حوزه و دانشگاه»
۳- طراحی اقدامات برای «تحول در علوم انسانی»
۴- ترویج و تعمیق “سبک زندگی اسلامی – ایرانی”

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای، از درگاه پروردگار متعال خواستارم».

حجت‌الاسلام والمسلمین تلخابی دارای مدرک دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه و مدرک سطح چهار حوزه، استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم (رسائل مکاسب کفایه الأصول)، عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، قائم مقام مرکز فقی «امام حسن عسکری»، مدیر گروه و عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه و مدیر گروه فقه و حقوق ارتباطات پژوهشکده باقرالعلوم قم بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *