مشاوره و آموزش تحصیلی ریسمونک
0

آغاز پذیرش بیت کوین در دانشگاه پنسیلوانیا

Crypto - آغاز پذیرش بیت کوین در دانشگاه پنسیلوانیا

بلومبرگ گزارش می دهد که با پذیرش بیشتر فناوری های ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، دانشگاه های بزرگ، از جمله دانشگاه های آیوی لیگ، شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان یک ابزار پرداخت کرده اند.

مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا، یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های علوم مدیریتی در آمریکا محسوب می‌شود و سالانه هزاران دانشجو به آن وارد می‌شوند که در حال برنامه‌ریزی برای پذیرش ارز دیجیتال به عنوان بخشی از شهریه دوره بلاک چین و دارایی‌های دیجیتال خود است.

مدرسه وارتون ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را به عنوان یکی از روش های پرداخت خود می پذیرد. این مدرسه انتظار دارد سالانه هزاران دانش آموز را جذب کند. هزینه دوره بلاک چین و فناوری های دیجیتال ۳۸۰۰ دلار خواهد بود.

توسعه دهنده برنامه، Guido Molinari در گروه Prysm، به طور مستقیم با وارتون کار می کند و گفت که دوره جدید تنها برنامه ای در مدرسه است که دارایی های دیجیتال را می پذیرد و مستقیماً با هدف ارائه دانش صنعت صورت می پذیرد.

مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا اولین موسسه آموزشی نیست که پذیرش پرداخت با دارایی های دیجیتال را اجرا می کند. پیش از این، موسسه فناوری ماساچوست در سال ۲۰۱۴(۱۳۹۳) بیت کوین را به دانشجویان اهدا کرد. در ماه مه(اردیبهشت)، دانشگاه پنسیلوانیا ۵ میلیون دلار ارز دیجیتال از یک کیف پول ناشناس دریافت کرد.

وارتون دانشجویان برجسته زیادی دارد که از مدرسه فارغ التحصیل شده اند و اکنون در صنعت دارایی های دیجیتال فعال هستند. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و طرفدار اصلی صنعت ارزهای دیجیتال، در سال ۱۹۹۷(۱۳۷۶) از این مدرسه فارغ التحصیل شد.

یکی دیگر از پیشگامان صنعت، آرتور هیز  که به دلیل توسعه صرافی ارزهای دیجیتال BitMex مشهور است – نیز از وارتون فارغ التحصیل شد. متأسفانه، هیز به دلیل عدم جلوگیری از پولشویی که در صرافی او رخ داد، با اتهاماتی مواجه شد.

مدرس اصلی دوره، کوین ورباخ، به دانش آموزان در مورد اصول صنعت بلاک چین و دانش پیشرفته مقررات، ارزش گذاری و خط مشی آموزش می دهد.

در حال حاضر، مدرسه کسب‌وکار هیچ برنامه‌ای برای اجرای پرداخت‌های ارز دیجیتال برای دوره‌های دیگر ندارد.

 

پر بازدید ترین ها:

آموزش رباتیک و مکاترونیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *