مشاوره و آموزش تحصیلی ریسمونک
0

در بازگشایی مدارس انعطاف پذیر باشیم/آموزش مجازی تعطیل نشود.

🔸دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید۱۹ با تاکید براینکه باید در بازگشایی مدارس انعطاف‌پذیر باشیم، گفت:

🔹ممکن است هر زمانی بسته به شرایط جدید بخواهیم به آموزش مجازی بازگردیم. بر همین اساس توصیه اکید داریم که با بازگشایی مدارس، آموزش مجازی تعطیل نشود.

🔹به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکتر مسعود یونسیان در حاشیه جلسه کمیته علمی مقابله با کووید۱۹، با حضور در جمع خبرنگاران، درباره بازگشایی مدارس، اظهار کرد: امروز گزارشی را از اقداماتی که همکاران ما در داخل کشور انجام داده بودند برای بازگشایی مدارس ارائه دادیم و همچنین تجربیاتی که در سایر کشورهای دنیا انجام شده است. همچنین مستندی که از سوی صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل و یونسکو بانک جهانی در این زمینه منتشر شده که نتیجه همه اینها را ارائه کردیم.

🔹وی افزود: قرار شد یک کارگروه ویژه ای شکل بگیرد تا در این زمینه به تصمیم‌گیری نهایی برسد. البته این تصمیم‌سازی است و اتخاذ و اجرای تصمیمات، با نهادهای تصمیم‌گیر است. آنچه که در روح این بررسی ها بود، این بود که مدارس در بستر جامعه دارند فعالیت می‌کنند و حتما باید در جامعه به کنترل مناسبی از اپیدمی رسیده باشیم و بعد برای مدارس تصمیم بگیریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *