بله شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شده، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” و انتقال به صفحه ای جدید در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” تغییرات مورد نظر خود را اعمال نمایید.
در چنین زمان هایی لطفاً در ابتدا پوشه اسپم (spam) خود را چک کنید. چون ممکن است ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود و نه رمز اصلی .
بله برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
بله شما در تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید و یا برای انتخاب سفارشات خود با پشتیبانی سایت ریسمونک ارتباط برقرار نمایید.
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارشات، می بایست سفارش خود تنها به صورت آنلاین و برروی وب سایت ثبت نمایید.